12/22/2013

CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA......















Zewsząd słyszymy głosy ,że żyjemy w kulturze pośpiechu,powierzchowności,ocen i uprzedzeń.Jakkolwiek chcielibyśmy wierzyć w ogrom nowych produktów,tempo ich konsumcji nie odbiera nam jasności umysłu. W tym narzekaniu,biadoleniu 
pod nosem jest sporo prawdy.

Będąc w pobliskiej Galerii handlowej na świaecznych zakupach
Z lekkim zdziwieniem  a za to z dużym zażenowaniem spojrzałam na moją nogę na której znajdował się Mój NIBY SKÓRZANY BUT.
W biłam mrożne  osupiałe spojrzenia na niego.I za nic nie mogłam oderwać wzroku od niestetycznego  ich wyglądu.Czując przy tym wstyd i wsieklość na producenta,ktory robi taką fuszerkę,nienadającą się do noszenia.
Mój Skórzany But odbił nie tylko odcisk na moim studenckim,niezbyt zasobnym porfelu.

A ja kupując Go byłam święcie przekonana że CENA+SKÓRA=TRWAŁOŚĆ
A Co mam ? MARNOŚĆ,NIETRWALOŚĆ,ODBARWIENIA!
Dzisiaj  nie ma rzeczy na calą zimę.Produkty te powinny nosić nazwę półbuty.
Będzie to adekwantne do ich trwałośći na poł zimy.!
KIEDYŚ RZECZY SIĘ NAPRAWIAŁO,DZIŚ SIĘ WYRZUCA!
BUTY JAK I PIENIĄDZE NA NOWĄ, KOLEJNA, TANDETNĄ PARE BUTÓW,
A ZA PÓŁZIMY ZNÓW SIĘ POPSUJĄ!
Kosumcja,konsumcja,konsumcja nie jakoś alee ilość!  BŁĄD! BA PRZERAŻAJĄCE
Nie chce napędzać błednego koła konsumcji kupując dziadostwo,które się rozwali!
Wolę "wybulić"
kupić pożądne ,aby towarzyszyło mi przez duży czas.Doskonale sobie zdaję sprawe że nie będzie trwało przy mnie wiecznie! Lecz ZIMĘ PRZEŻYJE!
Mamy NISKĄ JAKOŚĆ,DELIKATNE MATERIAŁY NIEDOSTOSOWANE DO ZIMOWYCH WARUNKÓW.
Wyrzucamy iż coś się znudziło,nie jest modne,
Kiedyś rzeczy się naprawiało dziś rzeczy lądują w koszu na śmieci.
NIESTETY również jest tak z ludzmi.
RODZINĄ,ZNAJOMYMI,PRZYJACIOŁMI 
Bo się znudzili,nie są wpływowi,nie mają już tyle kontaktów.Przykre lecz prawdziwe!
W wielu rodzinach brakuje miłości,czułości,zwykłej rozmowy i czasu na nią.










Warto aby ten czas świąteczny zmusił nas do głębszej refleksji nad smamym sobą.
I żebyśmy z każdnym dniem stawali się lepszymi dla siebie i innych.
Nie tylko w okresie świąt,lecz cały rok.Z całego serca życze wam abyście nie tylko poczuli atmosfere świąt,gdyż to jest ulotne.LECZ ODCZULI ją DUCHOWO.
ŻYCZE ABYŚCIE MOGLI ŚCZERZE,RODZINIE POROMAWIAĆ I CIESZYLI SIĘ WZAJEMNIE SWOJĄ OBECNOŚCIĄ.A TA RODOŚĆ W WASZYCH SERCACH TRWAŁA CAŁY ROK!
ABYŚCIE WDIZIELI RADOŚĆ W MAŁYCH RZECZACH.ABYŚCIE STAWIALI SOBIE MAŁE CELE I WYZWANIA I KONSEKWENTNIE JE REALIZOWALI
W TEN PIĘKNY CZAS ŻYCZE WAM RÓWNIEŻ DUŻO SPOKOJU I WYCISZENIA
FIZYCZNEGO,PSYCHOCZNEGO I DUCHOWEGO ;)









Ściskam Jeanette;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz